Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за турбина

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
    П.С2 а за болтчето което говорите... май ограничава хода на геометрията
    именно това прави и когато я правят си връзват ръцете!
    Просто 2 оборота и ще видиш че това е твоята кола, никой не ви кара да правите 5-6 оборота
    Сега даже колегата ако я сръчка до долу до 4500 и при смяната отзад трябва да стават кълбета с дим
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение



      Ми нищо, само където току виж така го завъртял, че турбината започнала да не разтоварва достатъчно при високи обороти, ама това е дребна подробност.


      Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
      П.С2 а за болтчето което говорите... май ограничава хода на геометрията, ако се направи по голям хода то може геометрията да закачи в перката и да стане мармалад, нещо от този сорт
      http://imageshack.us/photo/my-images/717/dsc01450t.jpg/
      Май не е точно така.....

      Май болчето за което говори Жеката е не колко да отваря а колко да затваря.......
      Верно, че не е за всеки, НО човека явно вече се е опарил.
      Така, че що ни му кажете кой точно може да му помогне, ами му разправяте, че "мастора" знаел......
      Да явно знае ма ич ни му дреме за клиента му и си е оставил ръцете.........
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Май не е точно така.....

        Май болчето за което говори Жеката е не колко да отваря а колко да затваря.......
        Който е барал виж как знае Сега просто след ремонта геометрията не затваря напълно и губи налягане затова му казах 2 оборота и всичко е готово! Лично след ремонт на една друга кола тия от Реал Турбо казаха след 500км врътни 2 оборота и вече колата ще е както преди че и малко по добре Това е!
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          Предпочитам да пипне някой, който знае какво прави, ама май в нашия град няма такъв /или аз не съм го открил/.
          bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nickyto Покажи съобщение
            Предпочитам да пипне някой, който знае какво прави, ама май в нашия град няма такъв /или аз не съм го открил/.
            Е как пък да няма?
            То във вашия град толкова видни рацери и тунингари......
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Е как пък да няма?
              То във вашия град толкова видни рацери и тунингари......
              Явно не ги познавам. Кажи поне един.
              bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

              Comment


              • #22
                Искам да попитам в темата на колега. Искам да сложа от една турбина акутатора на друга, ще се наложили да се регулира и мога ли аз да го направя.
                Двете турбини са напълно еднакви, проблема е, че едната е умряла а на здравата не и работи акутатора. Ако премеря с шублера колко е навит единя и после по същият начин да направя и другият (това е ако имат разлика) дали ще стане или си иска друга настройка.

                Comment


                • #23
                  Ами аз съм сменял актуатор от друга (същия модел) турбина и бяха абсолютно еднакво навити. Но все пак моята турбина е различна от твоята.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                    Ами аз съм сменял актуатор от друга (същия модел) турбина и бяха абсолютно еднакво навити. Но все пак моята турбина е различна от твоята.
                    Да разбирам, че после не е имало проблеми, защото и при мен ако са еднакво навити направо мисля да ги разменя. Проблема е такъв, че сваляне качване на турбината си е играчка и не ми се прави два пъти.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                      Да разбирам, че после не е имало проблеми, защото и при мен ако са еднакво навити направо мисля да ги разменя. Проблема е такъв, че сваляне качване на турбината си е играчка и не ми се прави два пъти.
                      Смени само него без да сваляш турбината.
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #26
                        Няма как да сменя само него, в събота ще сменям цялата турбина, но от турбината която е в момента на колата ще взема акутатора за новата. Та ако трябва да се настройва когато турбината е на земята..... пак ще трябва да я сваля.

                        П.С От днес изникна още един въпрос. От няколко места ми казват, че има вероятност вътре в турбината да има спекло масло и е хубаво да се почисти. Да ама като я отворя цялата и после ще иска баланс.
                        Питах в Турбо Хют за почистване и баланс и ми обявиха 60лв. Сега се чудя дали да ги дам или да накисна турбината в газ за горене и така да седи до събота, преди монтажа я вадя и слагам.
                        Я споделете вие какво мислите.

                        Comment


                        • #27
                          Колеги, да не отварям нова тема ще питам тук. Турбото на Либрата на зетя здаде багажа. Гледам, че ГТ2256В се слага и на БМВ, Мерцедес и други, но с различен турбо код. Може ли някой да обясни в какво се изразяват разликите и само от Ланча и Алфа ли да търсим турбина?
                          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                            Колеги, да не отварям нова тема ще питам тук. Турбото на Либрата на зетя здаде багажа. Гледам, че ГТ2256В се слага и на БМВ, Мерцедес и други, но с различен турбо код. Може ли някой да обясни в какво се изразяват разликите и само от Ланча и Алфа ли да търсим турбина?
                            Въпросната турбина се слага на много автомобили, но ако искаш да стане веднага ще трябва да търсиш от Алфа или Ланча. До колкото знам масленото тяло комплект с перките е модела на турбината, демек ГТ2256В. А вече по другият код се определят охлювите.
                            Успех с търсенето, на мен ми отне 2 месеца да намеря турбина на приемлива цена за втора употреба. Рециклирането на твоята турбина е от 320 до 800лв зависи какво ще се смени и коя фирма ще го сменя.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                              Няма как да сменя само него, в събота ще сменям цялата турбина, но от турбината която е в момента на колата ще взема акутатора за новата. Та ако трябва да се настройва когато турбината е на земята..... пак ще трябва да я сваля.

                              П.С От днес изникна още един въпрос. От няколко места ми казват, че има вероятност вътре в турбината да има спекло масло и е хубаво да се почисти. Да ама като я отворя цялата и после ще иска баланс.
                              Питах в Турбо Хют за почистване и баланс и ми обявиха 60лв. Сега се чудя дали да ги дам или да накисна турбината в газ за горене и така да седи до събота, преди монтажа я вадя и слагам.
                              Я споделете вие какво мислите.
                              Предполагам става въпрос за топлата част.
                              Ако е разглобиш не иска баланс.
                              Но само с накисване няма да се изчисти, само ще се разкара, но основното ще си остане........
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #30
                                Става въпрос за лагерите, при топлата и студената страна съм я отворил и почистил. Държах я накисната в нафта един ден и след това я почистих с четка до колкото може, но вътре при лагерите няма как да бръкна. Засега обаче реших да не я барам. Слагам на колата и то ще покаже, ако има проблем с лагери.... тогава ще го мисля.
                                П.С Искат ми 420лв за ремонтен комплект + труд, казах им, че са се объркали.
                                Ремонтните комплекти струват около 100лв и 60лв труд + баланс пак не са 420лв.
                                ЕДИТ: преди малко се върнах от гаража, смених турбината и засега всичко е ОК. Надявам се така и да остане докато е при мен този автомобил.
                                Last edited by chavetoo; d.m.y г., 23:48.

                                Comment

                                Working...
                                X